تعمیر درب اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک

درخواست تعمیر انواع درب اتوماتیک

درخواست خود را با پر کردن فرم زیر برای ما می‌فرستید.

تعمیر درب اتوماتیک ایمن پاد سپهر

نصب و تعمیر درب اتوماتیک از مهمترین خدمات شرکت ایمن پاد سپهر است که با بهترین سرویس دهی توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. این نوع درب از برترین تکنولوژی های روز دنیا است که بسیاری از نیاز های انسان در شهرهای شلوغ و پرتردد را رفع نموده است. مهندسین با تجربه در شرکت ایمن پاد سپهر، آموزش های لازم برای نصب و راه اندازی قطعات مختلف درب های اتوماتیک را گذرانده اند. این افراد با عیب یابی دقیق می توانند مشکلات را با تعمیر یا تعویض قطعات حل نمایند. برای جلوگیری از خراب شدن این درب ها باید در فواصل زمانی مشخص سرویس دهی انجام شود. بعد از فرایند خرید این محصول، تمام مراحل خدماتی مرتبط توسط ایمن پاد سپهر انجام می شود.

با ما در تماس باشید

با کارشناسان تعمیر درب اتوماتیک ایمن پاد سپهر از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید. 

شرکت ایمن پاد سپهر

تولید کننده درب های اتوماتیک و نماینده انحصاری گیلگن سوئیس در ایران

گواهینامه IS0 9001 ایمن پاد سپهر
دارای گواهینامه
IS0 9001
گواهینامه IS0 10001 ایمن پاد سپهر
دارای گواهینامه
IS0 10001
گواهینامه IS0 10002 ایمن پاد سپهر
دارای گواهینامه
IS0 10002
گواهینامه IS0 10003 ایمن پاد سپهر
دارای گواهینامه
IS0 10003

تعمیر انواع درب اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک با توجه به چگونگی عملکرد آن برای انواع درب پنوماتیکی، هیدرولیک و مکانیکی متفاوت می باشد. برای تعمیر هر کدام از این درب ها نیروی متخصصی که به چگونگی عملکرد آنها آشنایی دارند، این کار را انجام می دهند. 

 

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ

پارکینگ یکی از مکان هایی است که درب های اتوماتیک کاربرد زیادی دارند. باز و بسته شدن درب بوسیله ریموت و یا چشمی کار را ساده نموده است. هر ابزاری که در طول روز کاربرد زیادی داشته باشد نیاز به بررسی و عیب یابی دارد. برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ باید از متخصصی کمک بخواهید که به قسمت های مختلف درب تسلط کامل داشته باشد به بتواند مشکل درب پارکینگ را پیدا کند. جک پارکینگ از بخش هایی است که در صورت آسیب دیدن به دیگر قسمت ها مانند موتور نیز آسیب وارد می کند. با روغن کاری و سرویس به موقع می توان از خرابی های بیشتر جلوگیری نمود.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل زیبایی و تنوع در شکل و طراحی، کاربرد بسیار زیاد دارد. به دلیل تنوع بسیار زیاد تعمیر و بررسی عیب های آن نیز متفاوت خواهد بود. این نوع درب در ساختمان های بیمارستانی و آزمایشگاهی کاربرد زیادی دارد. اگر به دلیل کارکرد بالای این درب ها اختلالی در باز و بسته شدن آنها ایجاد شود باید از نیروی متخصص کمک بگیرید تا با عیب یابی و تعمیر مجددا قابل استفاده شود. درب های شیشه ای دارای سه طرح درب اتوماتیک کشویی، تلسکوپی ، درب شیشه ای اتوماتیک گردان و درب تاشو اتوماتیک است.

تعمیر کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک از نظر ساختار به درهای اتوماتیک شباهت هایی دارد. در کرکره اتوماتیک موتوری برای به حرکت در آوردن وجود دارد . علاوه بر موتور، ریسیور و شفت نیز از قطعاتی هستند که در بروز خرابی مورد بررسی قرار می گیرند. نصب و عیب یابی این ابزار هم باید توسط فرد با تجربه انجام شود. کرکره به دلیل کنترل از راه دور و کار از طریق نیروی برق با خطرات و خرابی هایی مواجه هستند و زمانی می‌‌توان از آنها مراقبت نمود که سرویس منظمی از آنها انجام شود.

تعمیر درب آسانسور

این درب ها به دلیل کارایی بالایی که دارند به سرویس و تعمیر بسیار زیاد نیاز دارند. موتور و اتصالات در آسانسور در فواصل مشخصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. زمانی که درب اتوماتیک توسط شرکت مورد نظر نصب می‌گردد شرکت خدماتی نیز باید کارکرد آن را بررسی نموده و عیب یابی را انجام دهد.

تعمیر درب اتوماتیک

تماس با ایمن پاد سپهر

در صورت داشت هرگونه سوال، استعلام قیمت و اعزام تعمیرکار درب اتوماتیک با کارشناسان ایمن پاد سپهر در ارتباط باشبد

تعمیر قطعات مختلف درب های اتوماتیک

برای تعمیر درب اتوماتیک باید با قطعات تشکیل دهنده این نوع از درب ها آشنایی داشته باشید. افراد آموزش دیده در شرکت های خدماتی بهترین سرویس را انجام می دهند. از بخش های مهم درب های اتوماتیک میتوان به برد آن اشاره نمود وظیفه این بخش باز و بسته شدن درب را تنظیم می کند. موتور، نیروی محرکه این درب ها هستند که با حداکثر 90 ولت فعالیت می کند. گیربکس انتقال نیرو را به عهده دارد و با تغییر شکل درب دارای تغییراتی می‌گردد. ریموت برای کنترل از راه دور قابل استفاده است علاوه بر این موارد حسگر هایی نیز بر روی درب وجود دارد که برای محافظت و امنیت تعبیه شده اند.

تعمیر موتور درب اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک شامل تعمیر قطعات مختلفی از این ابزار می شود. موتور یکی از این قطعات است. برخی از علایم در موتور نشان دهنده شروع خرابی در آن می باشد. به عنوان نمونه گرم شدن بیش از حد موتور است که نشان دهنده خرابی موتور می باشد. خود موتور هم دارای بخش های مختلفی است که اگر درست کار نکنند عواقبی در پی خواهد داشت. تعمیر کار حرفه ای موتور از علت داغی موتور اطلاع دارد و اگر علت از استاتور نباشد باید به رفع عیب در سیم پیچ برود.
اگر موتور صداهای غیر عادی داشته باشد، بلبرینگ ها دچار خرابی شده و یا با یک روغن کاری ساده صداها رفع خواهد شد. ممکن است موتور ضربه خورده باشد و یا در جای خود به خوبی قرار نگرفته باشد. تعمیر کار حرفه ای ابتدا از رو علائم به بررسی و عیب یابی پرداخته و سپس قطعات مورد نظر را تعمیر و یا تعویض خواهد نمود.

تعمیر چشمی درب اتوماتیک

درب برقی دارای چشمی است که برخی مواقع به درستی عمل نمی کند. قبل از اینکه از خراب شدن حتمی این قطعه مطمئن شوید باید چشمی را چک نمایید. در مرحله اول برق ساختمان است که قطع نباشد. سنسورهای نوری که بر روی در وجود دارد، اگر چشمک بزند و یکنواخت روشن نباشد، باید بررسی شود و در صورت نیاز برای تعمیر ارسال گردد. چشمی برای حفظ امنیت و آرامش بسیار کاربردی است. تعمیر چشمی درب اتوماتیک از درب با کمک نیروی متخصص انجام می گیرد.

تعمیر برد کرکره برقی

تعمیر قطعات لوازم الکتریکی مرتبط با درب یا کرکره برقی کار تخصصی است و نباید توسط افرادی که اطلاعاتی ندارند بررسی گردد. کرکره برقی به دلیل امنیت بالا و زیبایی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. از مهمترین بخش های آن می‌توان به برد اشاره نمود. سوکت های برق، موتور و میکروسوئیچ از قسمت های مهم برد هستند که در صورت بروز مشکل باید توسط تعمیر کار تعمیر گردند.

تعمیر برد درب پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک مانند درب پارکینگ دارای مراحل مختلفی است. برد درب پارکینگ بخش مرکز ی این ابزار است و اگر دچار ضربه شود نیاز به تعمیر خواهد داشت. خرابی برد با علائمی همراه است و در صورت عمل نکردن درب پارکینگ بهترین کار در مرحله اول قطع کردن برق می باشد. برد این دستگاه دارای قسمت های مختلف مانند انواع کلید ها، ترانس تغذیه، رله، فیوز و کارت رادیویی می باشد. در زمان نیاز به تعمیر امکان تعویض یا تعمیر هر کدام از این بخش ها وجود دارد. تنها مهندسین متخصص، توانایی درک و شناخت عیوب برد درب پارکینگ را دارند. بنابراین در زمان ایجاد خرابی با شرکت خدماتی ایمن پاد سپهر تماس بگیرید.

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ به عنوان قطعه ای که توانایی کنترل کردن درب را دارد، بسیار ضروری است. در صورتی که جک خراب گردد درب به صورت خودبخودی به حالت اولیه بر نمی گردد. جک پارکینگ به پشت در نصب می گردد و همانند قطعات مختلف دیگر باید سالم و بدون خرابی باشد. برای اینکه نیاز به تعمیر کردن را در این ابزار کم کنید بهتر است سرویس کاری برای دوره های مشخص داشته باشید. اگر علت درست کار نکردن این ابزار با تشخیص تعمیر کار خیلی زیاد نباشد یک سرویس کاری معمولی انجام می دهد. جک پارکینگ خود دارای قطعات کوچکتری است و نیاز به پاکسازی و نظافت دارد. با بازکردن قطعات اگر بخشی دچار فرسودگی شده باشد توسط تعمیر کار تعویض می گردد.

تعمیر بازوی درب پارکینگ

برای تعمیر بازوی درب پارکینگ باید به متخصص مراجعه کنید. این ابزار دارای قطعاتی است که باید عیب یابی و بررسی شود و در صورت امکان تعمیر گردد. بازوی درب پارکینگ انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی را به عهده دارد. این ابزار به پشت درها متصل می شود.

تعمیر برد درب آسانسور

با توجه به مشکلاتی که در آسانسور و حرکت آن ایجاد می‌گردد، برد مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در سرعت درب آسانسور مشکلی ایجاد گردد و یا برنامه های انجام شده نیاز به تغییر داشته باشد می توان با کمک برد آن را تغییر داد. به غیر از برنامه های موجود در برد اگر قطعات موجود در آن دچار خرابی شده باشد، می توان آن را تعویض یا تعمیر نمود.

تعمیر درب شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک بی واسطه

برای دریافت بهترین خدمات بدون واسطه می توانید با شرکت خدماتی ارتباط برقرار کنید و به صورت مستقیم از تعمیر کار مورد نظر خود مشاوره بگیرید. به راحتی می توانید با شماره تماس تعمیر کار تماس بگیرید. در کوتاهترین زمان بهترین تعمیر کار که آشنایی کامل با انواع تعمیر درب اتوماتیک را دارد به محل مورد نظر شما خواهد آمد. ابزار کافی برای انجام تعمیرات نیز در دسترس خواهد بود و نیازی به آماده سازی و تهیه اجناس وجود ندارد.

هزینه تعمیر درب اتوماتیک

یکی از علت های انتخاب شرکت خدماتی توسط مردم هزینه هایی است که در برابر خدمات خود در نظر می گیرند. شرکت ایمن پاد سپهر در برابر بهترین خدمات کم ترین هزینه ها را دریافت می کنند و تعمیر کاران سود دریافتی اندکی دارند. در واقع برای افزایش رضایت مشتریان هزینه خدمات توسط این شرکت به حداقل رسیده است. تعمیر درب اتوماتیک با توجه به نوع تعمیر هزینه متفاوتی را خواهد داشت . هر قطعه دارای قیمت مختلفی است و برای تعویض و تعمیر با توجه به قیمت اجناس فاکتور صادر خواهد شد. در دسترس بودن و مشاوره رایگان از ویژگی های مهم این شرکت می باشد. لیست خدمات همراه با قیمت در سایت شرکت موجود می باشد.

مشکلات رایج درب اتوماتیک

از مشکلات رایج در درب های اتوماتیک باز و بسته شدن نامناسب این درب ها هستند. ممکن است در ریموت ایرادی بوجود آمده باشد و یا چشمی دچار خرابی باشد. ولی از نظر فنی بیشترین ایراد در بخش و قطعات داخلی می باشد. تعمیر کار متخصص به بررسی جک دستگاه می پردازد و ایراد را رفع می کند. درب اتوماتیک یا در، باز و بسته شدن، سخت و محکم می شود و یا خود به خود باز و بسته می گردد که در هر دو صورت باید مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. این کار را به دست شرکتی بسپارید که به این کار کاملا مسلط باشد و تمام مراحل را برای ارزیابی درب انجام دهند.

 
تعمیرکار درب اتوماتیک

عیب یابی درب اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک بدون عیب یابی میسر نیست. اگر باز و بسته شدن درب به درستی انجام نشود در مرحله اول باتری ریموت را بررسی نمایید. اگر باتری سالم باشد برد الکتریکی عیب یابی خواهد شد. قطعات مختلف وابسته به جریان برق در برد وجود دارند که قطعی و خرابی در هر کدام موجب کار نکردن آن خواهد شد. اگر مدارها، فیوز و ریموت سالم باشد و باز و بسته شدن درب همچنان دارای مشکل باشد، باید حسگر داخل درب از نظر تمیزی و سالم بودن چک گردد. عیب یابی صرفا توسط تعمیر کار حرفه ای که از شرکت خدماتی معتبر مانند ایمن پاد سپهر ارسال شده باشد انجام می شود.

سرویس درب اتوماتیک

سرویس به موقع موجب می شود تا نیاز به تعمیر درب اتوماتیک در طول سال کاهش یابد. ابتدا قطعات ساده تر بررسی می گردد، به عنوان نمونه ریموت و یا چشمی بازدید شده، تا اگر باز و بسته نشدن مرتبط با این قطعات بود به سادگی رفع گردد. سیم کشی و اتصالات درون این ابزار بسیار مهم است و هر چه سریعتر، سرویس کار آن را مشاهده نماید، آسیب های کمتری به آن وارد خواهد شد. سرویس کردن به معنای مشاهده و چک کردن تمام قسمت های این درب است و علاوه بر درب باید برد الکتریکی این ابزار نیز به خوبی مشاهده شود.

تعمیر درب شیشه ای

ارتباط با کارشناسان تعمیر درب اتوماتیک ایمن پاد سپهر

با کارشناسان تعمیر درب اتوماتیک ایمن پاد سپهر از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار نمایید. این شرکت خدماتی بهترین پاسخگویی را در طول شبانه روز دارد. کافی است برای دریافت بهترین خدمات ،اطلاعات اولیه را به کارشناسان ارایه دهید تا شما را راهنمایی کنند. در اولین فرصت تعمیرکار برای بازدید محل و شروع کار به محل اعزام می گردد.
تعمیر این نوع درها به دلیل افزایش نصب این درب ها رشد چشمگیری داشته است. مزیت های بسیار زیاد درب های اتوماتیکی موجب شده تا در اکثر ساختمان ها بکار برود. قطعات مختلفی در این درب ها بکار رفته علت خرابی آن متفاوت می باشد. شرکت تعمیر درب اتوماتیک ایمن پاد سپهر توانسته در سال های اخیر بهترین خدمات را به مشتریان ارایه نماید. علاوه بر تلفن های تماس از طریق فضای مجازی نیز راه های ارتباطی موجود است.

کاتالوگ درب اتوماتیک ایمن پاد سپهر

به اطلاعات بیشتری درباره درب‌های اتوماتیک و سایر محصولات ایمن پاد سپهر نیاز دارید؟ کاتالوگ محصولات ما را دانلود کنید.

فهرست